Időutazásra hív a Karinthy Színház egyik legnépszerűbb darabja, A bolond lány. Marcel Ashard vígjátéka nem először kerül színre az itthoni deszkákon, olyan nagy színészek előadásában láthatták a hatvanas évek nézői, mint Domján Edit, Márkus László vagy Garas Dezső. Az évtizedekkel ezelőtti sikerdarab méltó utódját Karinthy Márton rendezte.
A leginkább krimi-komédiaként definiálható színmű egy gyilkossággal végződő, többfelé ágazó szerelemi drámába nyújt betekintést, melynek szereplői a vígjátékok jól ismert figurái: unatkozó, dúsgazdag francia szépasszony, szeretőket tartó férj, tűzrőlpattant, naiv szobalány és itt adott esetben egy holttest. Egy gyilkosság, melynek szálai kibogozásra várnak.
Az üggyel a fiatal, frissen házasodott francia vizsgálóbírót, Camille Sévigne-t bízzák meg, aki az első látásra pofonegyszerűnek tűnő esetbe alaposan belebonyolódik.
Szabó P. Szilveszter, a folyton rosszarcú, negatív figurák bőrébe bújó színész jól ismert az Operettszínház zenés darabjaiból, itt azonban végre alkalma nyílik magát prózában is megmutatni a karrierista, ám a tisztességet és igazságot mindenek fölé helyező bíró szerepében. Kidolgozott, árnyalt játékával bebizonyítja, hogy nemcsak az éneklés az ő asztala.
Feleségét, Antoinette-et Eke Angéla alakítja. A fiatal színésznő friss, energikus jelenség a színpadon. Könnyedén, lendületesen formálja meg a csinos asszonykát, aki ugyan rajongásig szereti újdonsült férjét, de sosem mulasztja el az alkalmat arra, hogy ellenőrizze is őt. Tipikus polgári feleség, a bolond lány szöges ellentéte.
A bíró írnoka, Morestan szerepében Szirtes Gábor látható, aki a talán nem túl sok lehetőséget kínáló szerepből a lehető legtöbbet hozza ki. A negyven éve hivatalnokkánt dolgozó figura humoros és sosem tolakodó, de a kellő pillanatban mindig feldobja a hangulatot egy nem várt poénnal.
A gyilkossági ügyben gyanúsítottakként kihallgatott Beaurevers-házaspár tagjait Bozó Andrea és Csonka András alakítja. Bozó Andrea otthonosan mozog a vonzerejének teljes tudatában lévő nő szerepében, Csonka András azonban kissé vérszegény üzletembert alakít, állítása szerint leküzdhetetlen vonzalma a szobalány iránt talán lehetne egy csipetnyivel erőteljesebb.
A darab vitathatatlanul legjobb alakítása Földes Eszteré, aki a már említett szobalány, Josefa Lantenay bőrébe bújik. A megejtően naiv lány nem csinál titkot szerelmi életének részleteiből a kihallgatás során, azonban mégsem csupán pajzán szókimondásával csavarja az ujjai köré a színpadon megjelenő összes férfit, sokkal inkább a személyiségéből eredő végtelen egyszerűség, természetes őszinteség és a testi vonzerő keveréke az, ami miatt a házasságban élő bíró lába alatt is folyamatosan inog a hűség talaja.
A darab erőssége egyértelműen a kiváló színészi játékokban nyilvánul meg. A sztori nem terheli le a néző szürkeállományát, viszont annál jobban mulattat. Kiváló választás egy olyan estére, amikor a cél a színtiszta kikapcsolódás.